Serviceskema

Sådan udfyldes serviceformularen

Det er vigtigt, at alle felter i serviceformularen udfyldes.

  • Firma/forening:
    Lokation hvorpå det defekte udstyr befinder sig.

  • Kontaktperson:
    Fulde navn på person, som fejlmelder, og som skal kontaktes med servicebesøg.

  • Kontaktpersons telefonnummer:
    Direkte telefonnummer til person, som fejlmelder.

  • Kontaktpersons email:
    Mailadresse, som der generelt fejlmeldes fra, da vores system genkender kunde ud fra mailadresse.

  • Fabrikanten:
    Her vælges producenten af det fejlmeldte udstyr.

  • Modelnavn:
    Navnet på maskinen, f.eks.: Løbebånd - Leg extension - Spinningscykel.

  • Serienummer:
    Det er yderst vigtigt at oplyse serienummer, da dette giver os information omkring den nøjagtige model/type/årgang. Skal der medbringes reservedele kan disse kun findes, hvis serienummer er korrekt opgivet. Eksempler på serienumre ses her:
Sk_rmbillede_2022-02-03_125212
  • Emne:
    Overskrift på hvad fejlmelding drejer sig om.

  • Fejlbeskrivelse:
    Hvad fejler produktet, f.eks. Starter ikke op - Larmer - Error Code.
    Hvornår opstår problemet, f.eks. Bestemt slags brug - Konstant - Hastighed. Jo mere præcis og detaljeret beskrivelsen er, jo større chance er der for, at problemet løses ved første besøg.
Serviceformular




Adresse på udstyret:
Fabrikat:
Modelnavn:
Serienummer:




OBS: Ønsker man at fejlmelde flere produkter på én gang, skrives der blot flere serienumre/modelnavne adskilt af + i feltet "Modelnavn" og "Serienummer", samt der skrives en fejlbeskrivelse for hvert produkt i feltet "Fejlbeskrivelse".

Efter fejlmeldingen er indsendt, vil vi behandle sagen og vende tilbage inden for 48 timer. Ønsker du at indsende billeddokumentation, kan dette ske ved at besvare bekræftelsesmailen som du modtager umiddelbart efter at serviceskemaet er indsendt.

Vi ser frem til at kunne hjælpe.

To Top