Service og reparation

Hos MedicSport ønsker vi at yde den hurtigste og bedst mulige service.
Vores serviceafdeling er klar til at hjælpe, så dit udstyr hurtigt kommer i gang igen.

Reparation, bestilling af reservedele eller anden service

Ved ønske om reparation, bestilling af reservedele eller anden service, bedes du udfylde vores serviceskema, som du finder via linket nedenfor.

Som noget nyt har du også mulighed for at bestille et udvalg af vores reservedele online. Når du bestiller reservedele online, bestiller du kun reservedelen og ikke montering. Se udvalget i vores reservedelswebshop her.

Serviceskemaet skal altid udfyldes ved reklamationer eller efterspørgsel af reservedele. For at vi kan hjælpe dig på den bedste og hurtigste vis, er det vigtigt, at skemaet bliver udfyldt så detaljeret som muligt.

Husk venligst, at vi som minimum skal bruge:

  • Modelnavn
  • Serienummer

Bemærk venligst, at reklamationer uden serienummer ikke godkendes.

Du vil efter registrering af din sag modtage et sagsnummer, og herefter bestræber vi os på at behandle din sag hurtigst muligt og altid indenfor 48 timer, på hverdage.

Servicehenvendelser

Skulle uheldet være ude, tilbyder vi selvfølgelig landsdækkende service. Er der noget der brænder på, er vores hotline klar til at hjælpe alle hverdage fra kl. 8.30-15.00.  

Ring på telefon: +45 3955 1997
Tryk 1 for teknisk service, reklamationer og reservedele.
Vælg derefter:
1 - Teknisk service og reklamationer
2 - Reservedele


Servicepersonale

MedicSport har en landsdækkende serviceafdeling bestående af egne serviceteknikkere. Afdelingen er på 20 mand og omfatter 10 udekørende serviceteknikkere, egen chauffør og et backoffice med hot-line, servicekoordinatorer, reservedelsspecialister og installationskoordinator.

Vores teknikere bliver løbende uddannet inden for vores brands, og har stor erfaring med at installere og servicere fitnessudstyr.

Vedligeholdelsesaftale

Har du flere maskiner er det en god ide at tilkøbe en vedligeholdelsesaftale. Så vil vi med passende, regelmæssige intervaller (hver 3. måned eller efter behov) komme på servicebesøg med henblik på forebyggende kontrol af udstyret. Her udfører vi en række forebyggende tiltag som f.eks. smøring af glidestænger, efterspænding af alle bevægelige dele, indvendig rengøring af løbebånd med mere. På den måde forlænger vi udstyrets levetid og mindsker muligheden for at der opstår fejl.

To Top